Electronic Repository

ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Нагаєць, І.Ю.
dc.contributor.author Nagaets, I.Yu.
dc.date.accessioned 2016-08-29T12:16:39Z
dc.date.available 2016-08-29T12:16:39Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4670
dc.description.abstract Розглянуто підходи до визначення ефективність маркетингової діяльності, розроблені пропозиції щодо вимірювання ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано експертні методи. Розкрито можливості використання підходів на підприємствах машинобудування. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(56) Ч.2
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.title.alternative Determination of effectiveness of enterprise’s marketing activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account