Electronic Repository

ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В МЕЖАХ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ

Show simple item record

dc.contributor.author Замула, Ірина Валеріївна
dc.contributor.author Примак, Таїсія Сергіївна
dc.contributor.author Zamula, I.V.
dc.contributor.author Prumak, T.S.
dc.date.accessioned 2016-08-16T09:00:33Z
dc.date.available 2016-08-16T09:00:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4588
dc.description.abstract Однією з внутрішніх конкурентних переваг підприємства є процес формування та використання його фінансових результатів, ефективність яких напряму залежить від управлінського персоналу підприємства. Забезпеченість управлінців достовірною маркетинговою інформацією та використання ними ефективного інструментарію для аналізу конкурентних переваг підприємства є на сьогодні найбільшими проблемними питаннями. Таким чином, виникла потреба дослідження, обґрунтування та вдосконалення організації аналізу фінансових результатів, адаптації його до сучасних умов функціонування суб’єктів господарювання з урахуванням чинників ризику, що можуть вплинути на кінцевий результат обраної стратегії діяльності підприємств. Дослідження спрямовано на вдосконалення організації аналізу фінансових результатів в межах оцінки внутрішніх факторів формування конкурентних переваг при маркетинговому аналізі в умовах використання комп’ютерних технологій. За результатами дослідження згруповано основні етапи організації аналізу фінансових результатів, окреслено послідовність дій на кожному з них, наведено пропозиції щодо розробки плану та програми аналізу фінансових результатів та охарактеризовано можливості програмних продуктів для комп’ютеризації аналізу фінансових результатів діяльності підприємства. Зазначені пропозиції забезпечать економію робочого часу працівників та зниження ступеня невизначеності через отримання необхідної інформації для прийняття рішень щодо управління конкурентоспроможністю підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;2(76)
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject маркетинговий аналіз uk_UA
dc.title ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В МЕЖАХ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ uk_UA
dc.title.alternative Organization of Financial Results Analysis within Marketing Research of Competitive Advantages uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account