Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельничук, Сергій Володимирович
dc.contributor.author Бовсунівський, Ігор Анатолійович
dc.date.accessioned 2016-07-11T11:09:06Z
dc.date.available 2016-07-11T11:09:06Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4442
dc.description.abstract Підвіска автомобіля містить верхній важіль, верхню ланку, проміжний важіль, кузов, нижню ланку, нижній важіль, пружно-демпферний модуль. Нижній важіль шарнірно з'єднаний з кузовом, нижньою ланкою та пружно-демпферним модулем. Нижня ланка шарнірно з'єднана з проміжним важелем, що шарнірно з'єднаний з кузовом та верхньою ланкою. Верхня ланка шарнірно з'єднана з верхнім важелем, що шарнірно з'єднаний з кузовом та пружно-демпферним модулем. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries 103438;
dc.title Підвіска автомобіля uk_UA
dc.title.alternative Car suspension uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.description.abstracten A car suspension comprises an upper lever, an upper link, an intermediate lever, a body, a lower link, a lower lever, an elastic-damping unit. The lower lever is pivotally connected to the body, lower link and elastic-damper unit. The lower link is pivotally connected to the intermediate lever pivotally connected to the body and upper link. The upper link is pivotally connected to the upper lever pivotally connected to the body and elastic-damper unit. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу