Electronic Repository

Спосіб підвищення ефективності роботи двигуна внутрішнього згоряння

Show simple item record

dc.contributor.author Бегерський, Дмитро Богданович
dc.contributor.author Опанасюк, Євген Богданович
dc.contributor.author Опанасюк, Олександр Богданович
dc.date.accessioned 2016-07-11T09:05:11Z
dc.date.available 2016-07-11T09:05:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4429
dc.description.abstract Об'єкт винаходу: спосіб підвищення ефективності роботи двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ). Галузь застосування: автомобілебудування; двигунобудування. Суть винаходу: для всіх можливих режимів роботи даного ДВЗ за допомогою датчика тиску, встановленого у випускній системі, та штатних засобів системи керування ДВЗ визначають оптимальні значення тиску відпрацьованих газів у випускній системі, при яких ДВЗ розвиватиме найбільшу потужність, потім для заданого режиму роботи цього ДВЗ, що визначають за показниками штатних датчиків системи керування ДВЗ, вимірюють поточне значення тиску відпрацьованих газів у випускній системі за допомогою встановленого в ній датчика тиску, яке порівнюють з оптимальним його значенням для заданого режиму роботи ДВЗ, далі шляхом регулювання частоти обертання вала витяжного вентилятора, встановленого у випускній системі, яке проводять за допомогою системи керування електродвигуном витяжного вентилятора, доводять поточне значення тиску відпрацьованих газів у випускній системі до оптимального його значення і підтримують на цьому рівні весь час роботи ДВЗ у заданому режимі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries 103439;
dc.title Спосіб підвищення ефективності роботи двигуна внутрішнього згоряння uk_UA
dc.title.alternative Method for increasing efficiency of internal combustion engine uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.description.abstracten The invention relates to a method for increasing the efficiency of internal combustion engine (ICE) and can be used in motor industry, engine building. In the method for all possible modes of operation of this ICE with a pressure sensor installed in an exhaust system, and regular means of the ICE control system the optimal pressure values of exhaust gases in the exhaust system are determined, at which the engine will develop the most greater power, then for a given mode of operation of this ICE, which is defined by indications of regular sensors of the ICE control system, the actual pressure value of exhaust gases in the exhaust system is measured using a pressure sensor installed therein, which is compared with the optimal value for assigned operating mode of the internal combustion engine, then by adjusting the shaft speed of exhaust fan installed in the exhaust system, which is performed by the control system of exhaust fan motor, the actual pressure value of exhaust gases in the exhaust system is brought to the optimum value and it is maintained at this level for the entire duration of operation of internal combustion engine in given mode. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account