Electronic Repository

Спосіб визначення крутного моменту двигуна внутрішнього згоряння

Show simple item record

dc.contributor.author Ільченко, Андрій Володимирович
dc.contributor.author Ломакін, Володимир Олександрович
dc.date.accessioned 2016-07-06T09:19:35Z
dc.date.available 2016-07-06T09:19:35Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4369
dc.description.abstract Галузь застосування: машинобудування; двигунобудування. Суть винаходу: попередньо для всіх кутів повороту колінчастого вала з заданим кроком за період його обертання для двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) заданої марки, вибраного за еталон, визначають і запам'ятовують відповідні їм миттєві значення приведеного моменту інерції ДВЗ. Потім вимірюють миттєві значення кутового прискорення колінчастого вала шляхом подвійного числового диференціювання його кута повороту за часом при від'єднаному навантаженні на усталених або неусталених режимах його роботи. Далі розраховують миттєві значення крутного моменту ДВЗ як добуток запам'ятованих миттєвих значень приведеного моменту інерції ДВЗ та відповідних їм миттєвих значень кутового прискорення колінчастого вала. Крутний момент визначають як середню величину за період зміни всіх його розрахованих миттєвих значень. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries 85252;
dc.title Спосіб визначення крутного моменту двигуна внутрішнього згоряння uk_UA
dc.title.alternative Method for determining the combustion engine torque uk_UA
dc.title.alternative Method for determining the combustion engine torque uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.description.abstracten Area of implementation: machine-building, propulsion engineering. Main point of the invention: preliminarily for all the angles of turn of crankshaft with given pitch by period of its rotation for combustion engine (CE) of given type chosen as reference one determines and remembers corresponding to those instantaneous values of adjusted moment of inertia of CE. After that one measures instantaneous values of angular acceleration of crankshaft through double digital differentiation of angle of turn by time at disconnected loading on steady or unsteady modes of operation. After that one calculates instantaneous values of torque of CE as product of remembered instantaneous values of adjusted torque of CE and respective instantaneous values of angular acceleration of crankshaft. Torque is determined as average value by period of change of all calculated instantaneous values uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account