Electronic Repository

РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ОБ’ЄКТ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ

Show simple item record

dc.contributor.author Колесник, О.О.
dc.contributor.author Kolesnyk, O.O.
dc.date.accessioned 2016-06-30T12:17:35Z
dc.date.available 2016-06-30T12:17:35Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4349
dc.description.abstract Запропоновано теоретично-методологічний підхід до визначення економічної сутності та взаємозв’язку всіх елементів ринку туристичних послуг, що дозволить розширити можливості статистичного аналізу різних аспектів функціонування підприємств туристичної індустрії та комплексно оцінити стан і розвиток туристичного ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
dc.subject статистичний аналіз uk_UA
dc.subject туристичні послуги uk_UA
dc.title РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ОБ’ЄКТ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ uk_UA
dc.title.alternative Market of tourist services as an object of statistical analysis uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account