Electronic Repository

МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Show simple item record

dc.contributor.author Лепьохін, О.В.
dc.contributor.author Lepekhin, O.V.
dc.date.accessioned 2016-06-27T12:16:26Z
dc.date.available 2016-06-27T12:16:26Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4323
dc.description.abstract Досліджено мета і поле маркетингових досліджень, що значно впливають на трансформацію моделей комплексного економічного аналізу діяльності підприємств і його цільову орієнтацію. Визначено чинники, що впливають на маркетинговий аналіз та ціноутворення на підприємствах. Запропоновано методи маркетингового аналізу та ціноутворення на підприємствах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
dc.subject економічний аналіз uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ uk_UA
dc.title.alternative Marketing analysis and pricing at the enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account