Electronic Repository

КЛАСИФІКАЦІЯ ВИТРАТ НА РЕКЛАМУ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ

Show simple item record

dc.contributor.author Лисюк А.В.
dc.contributor.author Lysiuk, A.V.
dc.date.accessioned 2016-06-21T08:44:32Z
dc.date.available 2016-06-21T08:44:32Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4264
dc.description.abstract Розроблено та теоретично обґрунтовано класифікацію витрат на рекламу для цілей облікового відображення відповідних операцій та підвищення якості інформації, яка використовується для прийняття управлінських рішень щодо доцільності та ефективності рекламних заходів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
dc.subject бухгалтерський облік uk_UA
dc.subject витрати uk_UA
dc.title КЛАСИФІКАЦІЯ ВИТРАТ НА РЕКЛАМУ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ uk_UA
dc.title.alternative Classification of expenses on advertising: accounting aspect uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account