ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ ПОСЛУГ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остафійчук, Я.В.
dc.date.accessioned 2016-06-13T11:40:09Z
dc.date.available 2016-06-13T11:40:09Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4115
dc.description.abstract Розглянуто підходи до управління сферою послуг на різних ієрархічних рівнях із використанням методології маркетингу. Проаналізовано функції регіонального маркетингу у сфері послуг та його структуру, можливості інтеграції в маркетинг компонентів з інших управлінських концепцій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(59) Ч.2
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject сфера послуг uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ ПОСЛУГ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу