dc.contributor.author |
Лепьохін, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-13T08:38:55Z |
|
dc.date.available |
2016-06-13T08:38:55Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4065 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено граничні співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками
збільшення маркетингових витрат підприємства. Визначено сутність граничного співвідношення між
показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат
підприємства та максимальне значення показника, який передбачає зростання маркетингових витрат
при збільшенні величини виручки. Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності
маркетингових заходів, в результаті чого планується збільшення виручки за рахунок зниження ціни на
ар відсотків і збільшення обсягу продажів на аQ відсотків, додаткові витрати на маркетинговий
захід включаються до складу валових витрат підприємства і складають в відсотків
від суми всіх постійних витрат. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(59) Ч.2 |
|
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові витрати |
uk_UA |
dc.title |
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ЗНИЖЕННІ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |