Electronic Repository

РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ЗНИЖЕННІ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВ

Show simple item record

dc.contributor.author Лепьохін, О.В.
dc.date.accessioned 2016-06-13T08:38:55Z
dc.date.available 2016-06-13T08:38:55Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4065
dc.description.abstract Досліджено граничні співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства. Визначено сутність граничного співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства та максимальне значення показника, який передбачає зростання маркетингових витрат при збільшенні величини виручки. Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності маркетингових заходів, в результаті чого планується збільшення виручки за рахунок зниження ціни на ар відсотків і збільшення обсягу продажів на аQ відсотків, додаткові витрати на маркетинговий захід включаються до складу валових витрат підприємства і складають в відсотків від суми всіх постійних витрат. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(59) Ч.2
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject маркетингові витрати uk_UA
dc.title РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ЗНИЖЕННІ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account