dc.contributor.author |
Мардус, Н.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Mardus, N.Yu. |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-10T11:32:04Z |
|
dc.date.available |
2016-06-10T11:32:04Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4009 |
|
dc.description.abstract |
Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на
прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно-
економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(60) |
|
dc.subject |
прогнозування |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія ціноутворення |
uk_UA |
dc.title |
МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОВОГО СЕГМЕНТУ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Modeling of the price segment with the aim of forming the pricing strategy |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |