Electronic Repository

МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОВОГО СЕГМЕНТУ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Мардус, Н.Ю.
dc.contributor.author Mardus, N.Yu.
dc.date.accessioned 2016-06-10T11:32:04Z
dc.date.available 2016-06-10T11:32:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4009
dc.description.abstract Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно- економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(60)
dc.subject прогнозування uk_UA
dc.subject стратегія ціноутворення uk_UA
dc.title МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОВОГО СЕГМЕНТУ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ uk_UA
dc.title.alternative Modeling of the price segment with the aim of forming the pricing strategy uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account