Electronic Repository

МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, О.В.
dc.contributor.author Іваненко, В.О.
dc.contributor.author Oliynyk, O.V.
dc.contributor.author Ivanenko, V.O.
dc.date.accessioned 2016-05-16T09:45:36Z
dc.date.available 2016-05-16T09:45:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3260
dc.description.abstract Визначено сутність маркетингового потенціалу підприємства як складової підвищення ефективності його діяльності, що поряд з виробничою та фінансовими підсистемами утворюють єдиний механізм. Розглянуто складові загального потенціалу підприємства, фактори, що формують структуру маркетингового потенціалу підприємства, та підходи щодо його оцінки. Визначено, що маркетинговий потенціал підприємства інтегрує всі наявні маркетингові ресурси, резерви та можливості щодо їх використання, а функціонування та розвиток системи підпорядковані досягненню цілей підприємства. Ідентифіковано відмінності у трактуванні економічного, ринкового та маркетингового потенціалів підприємства, що, хоч і мають відношення до суб’єкта підприємництва, відрізняються за своєю сутністю. Обґрунтування сутності маркетингового потенціалу підприємства, розробка дієвого механізму його управління з можливістю оцінки сприятиме максимальному задоволенню інтересів груп споживачів, формуванню стратегічних напрямів діяльності, прийняттю управлінських рішень на мікрорівні, ефективному функціонуванню на внутрішньому та зовнішньому ринках. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(75)
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ uk_UA
dc.title.alternative Marketing potential of industrial companies of Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account