Electronic Repository

Особливості встановлення ціни на плодоовочеву продукцію

Show simple item record

dc.contributor.author Яснолоб, І.О.
dc.contributor.author Yasnolob, I.O.
dc.date.accessioned 2016-04-19T08:54:27Z
dc.date.available 2016-04-19T08:54:27Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2953
dc.description.abstract Розглянуто механізм формування ціни на плодоовочевому ринку. Визначено основні чинники формування внутрішніх цін і виробничих витрат; описано цінову ситуацію, на яку впливають сезонна циклічність, канали реалізації, регіони продажу; обрано економічно обґрунтований для підприємств метод формування цін на плодоовочеву продукцію; застосовано обраний механізм для розрахунку ціни. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(63)
dc.subject прибуток uk_UA
dc.subject плодоовочевий ринок uk_UA
dc.title Особливості встановлення ціни на плодоовочеву продукцію uk_UA
dc.title.alternative Features determine the price of fruit and vegetable products uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account