dc.contributor.author |
Яснолоб, І.О. |
|
dc.contributor.author |
Yasnolob, I.O. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-19T08:54:27Z |
|
dc.date.available |
2016-04-19T08:54:27Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2953 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто механізм формування ціни на плодоовочевому ринку. Визначено основні чинники формування внутрішніх цін і виробничих витрат; описано цінову ситуацію, на яку впливають сезонна циклічність, канали реалізації, регіони продажу; обрано економічно обґрунтований для підприємств метод формування цін на плодоовочеву продукцію; застосовано обраний механізм для розрахунку ціни. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(63) |
|
dc.subject |
прибуток |
uk_UA |
dc.subject |
плодоовочевий ринок |
uk_UA |
dc.title |
Особливості встановлення ціни на плодоовочеву продукцію |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features determine the price of fruit and vegetable products |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |