ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ У РЕКЛАМНОМУ АГЕНСТВІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисюк, А.В.
dc.contributor.author Lysyuk, A.V.
dc.date.accessioned 2016-03-28T09:33:44Z
dc.date.available 2016-03-28T09:33:44Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2339
dc.description.abstract Розглянуто особливості діяльності рекламних агентств та визначено їх вплив на організацію і методику бухгалтерського обліку процесів створення, виробництва та розміщення рекламних продуктів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(64)
dc.subject організація бухгалтерського обліку uk_UA
dc.subject рекламний продукт uk_UA
dc.title ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ У РЕКЛАМНОМУ АГЕНСТВІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ uk_UA
dc.title.alternative Organization of accounting in an advertising agency: transformation in the contemporary economy uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу