dc.contributor.author |
Кузнецова, С.О. |
|
dc.contributor.author |
Kuznetsova, S.А. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-24T12:36:09Z |
|
dc.date.available |
2016-03-24T12:36:09Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2272 |
|
dc.description.abstract |
Обґрунтовано необхідність визначення етапів управління товарною категорією; основних
цілей магазину залежно від товарних категорій; застосування методики кроскатегорійного
аналізу товарного асортименту рітейлера; визначення комплексу заходів щодо вдосконалення
асортиментної політики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;4(66) |
|
dc.subject |
товарна категорія |
uk_UA |
dc.subject |
кроскатегорійний аналіз |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ КРОСКАТЕГОРІЙНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Forming techniques cross-categorical analyzes of commercial enterprises on the basis of accounting and analytical support |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |