Electronic Repository

ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ КРОСКАТЕГОРІЙНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Кузнецова, С.О.
dc.contributor.author Kuznetsova, S.А.
dc.date.accessioned 2016-03-24T12:36:09Z
dc.date.available 2016-03-24T12:36:09Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2272
dc.description.abstract Обґрунтовано необхідність визначення етапів управління товарною категорією; основних цілей магазину залежно від товарних категорій; застосування методики кроскатегорійного аналізу товарного асортименту рітейлера; визначення комплексу заходів щодо вдосконалення асортиментної політики. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;4(66)
dc.subject товарна категорія uk_UA
dc.subject кроскатегорійний аналіз uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ КРОСКАТЕГОРІЙНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ uk_UA
dc.title.alternative Forming techniques cross-categorical analyzes of commercial enterprises on the basis of accounting and analytical support uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account