dc.contributor.author |
Богоявленська, Юлія Вячеславівна |
|
dc.contributor.author |
Олійник, Г.І. |
|
dc.contributor.author |
Bogoyavlenska, Yu.V. |
|
dc.contributor.author |
Oliynuk, A.I. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-24T10:36:28Z |
|
dc.date.available |
2016-03-24T10:36:28Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2256 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто сутність маркетингу персоналу та визначено його місце в системі управління
персоналом машинобудівного підприємства. Розкрито зміст завдань і функцій маркетингу
персоналу. Досліджено та визначено роль маркетингу персоналу як інструменту соціальної
відповідальності машинобудівних підприємств в умовах розвитку соціально орієнтованої
економіки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(67) |
|
dc.subject |
маркетинг персоналу |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна відповідальність |
uk_UA |
dc.title |
МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Personnel marketing as an instrument for development social responsibility of machine-building enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |