ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богоявленська, Юлія Вячеславівна
dc.contributor.author Олійник, Г.І.
dc.contributor.author Bogoyavlenska, Yu.V.
dc.contributor.author Oliynuk, A.I.
dc.date.accessioned 2016-03-24T10:36:28Z
dc.date.available 2016-03-24T10:36:28Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2256
dc.description.abstract Розглянуто сутність маркетингу персоналу та визначено його місце в системі управління персоналом машинобудівного підприємства. Розкрито зміст завдань і функцій маркетингу персоналу. Досліджено та визначено роль маркетингу персоналу як інструменту соціальної відповідальності машинобудівних підприємств в умовах розвитку соціально орієнтованої економіки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(67)
dc.subject маркетинг персоналу uk_UA
dc.subject соціальна відповідальність uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ uk_UA
dc.title.alternative Personnel marketing as an instrument for development social responsibility of machine-building enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу