Electronic Repository

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ОСНОВ МАРКЕТИНГУ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Show simple item record

dc.contributor.author Циганок, В.М.
dc.contributor.author Буднік, О.М.
dc.contributor.author Гуля, Ю.В.
dc.contributor.author Tsyganok, V.N.
dc.contributor.author Budnik, O.N.
dc.contributor.author Gulia, Yu.V.
dc.date.accessioned 2016-03-24T09:53:34Z
dc.date.available 2016-03-24T09:53:34Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2248
dc.description.abstract Вивчено та узагальнено досвід роботи науково-дослідного гуртка з маркетингу. Визначено основні напрями діяльності гуртка. Опрацьовано механізм створення та функціонування науково-дослідної лабораторії маркетингових технологій. Окрема увага приділена питанню формування багаторівневого маркетингу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(68)
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ОСНОВ МАРКЕТИНГУ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС uk_UA
dc.title.alternative The theoretical and methodological principals of implementation of marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account