dc.contributor.author |
Яковлєв, А.І. |
|
dc.contributor.author |
Ларка, Л.С. |
|
dc.contributor.author |
Jakovlev, A.I. |
|
dc.contributor.author |
Larka, L.S. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-23T12:41:44Z |
|
dc.date.available |
2016-03-23T12:41:44Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2225 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів.
Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного
призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових
умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;3(69) |
|
dc.subject |
споживач |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові дослідження |
uk_UA |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ МЕТОДИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The features of a choice of methodical approaches to research of consumers demand of production |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |