ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ МЕТОДИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковлєв, А.І.
dc.contributor.author Ларка, Л.С.
dc.contributor.author Jakovlev, A.I.
dc.contributor.author Larka, L.S.
dc.date.accessioned 2016-03-23T12:41:44Z
dc.date.available 2016-03-23T12:41:44Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2225
dc.description.abstract Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;3(69)
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ МЕТОДИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative The features of a choice of methodical approaches to research of consumers demand of production uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу