dc.contributor.author |
Грабар, О.I. |
|
dc.contributor.author |
Grabar, O.I. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-17T13:19:48Z |
|
dc.date.available |
2016-03-17T13:19:48Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2068 |
|
dc.description.abstract |
Наведено результати дослідження динаміки розвитку українського сегмента різних
соціальних мереж у глобальній мережі Інтернет. Розглянуто загальні методи створення і
розробки Інтернет-магазину. Представлено методи створення і розробки маркетингових
комунікацій для Інтернет-магазинів та їх вплив на розвиток електронного бізнесу в Україні.
Наводиться детальний аналіз статистичних даних по віковому та гендерному розподілу
українського сегмента найбільших світових соціальних мереж. Також представлені нові
інструменти для маркетингових комунікацій, розроблені в кожній із розглянутих соціальних
мереж. Узагальнено основні принципи проведення рекламної кампанії для Інтернет-магазинів з
використанням цільової аудиторії певних груп у соціальних мережах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(73) |
|
dc.subject |
Інтернет-магазин |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.title |
ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ У СЕГМЕНТІ УКРАЇНСЬКОГО МЕРЕЖЕВОГО БІЗНЕСУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The research of development dynamics of electronic social networks for the effective advertisement of online shops in the segment of Ukrainian network business |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |