dc.contributor.author |
Михальчук, Л.В. |
|
dc.contributor.author |
Сипало, О.М. |
|
dc.contributor.author |
Mihalchuk L.V. |
|
dc.contributor.author |
Supalo O.M. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-15T12:50:05Z |
|
dc.date.available |
2016-03-15T12:50:05Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1964 |
|
dc.description.abstract |
Наведено опис краудфандінга як інноваційного інструменту залучення приватних інвестицій у перспективні бізнес-проекти, як особливого виду фінансування через Інтернет. Наведено його класифікацію і списки вдалих крауд-проектів, наочно проілюстровано порівняння звичайного бізнес-процесу зі створення продукту та аналогічного процесу з використанням краудфандінга, вказано відмінності між ними та основні переваги. На підставі узагальнень літературних джерел і діючої практики закордонних підприємств та крауд-платформ, визначено перспективи застосування краудфандінга вітчизняними підприємствами різних галузей, обґрунтовано його позитивний вплив на стан економіки України. Виділено основні проблеми застосування цього інструменту у вітчизняному бізнесі відповідно до національних особливостей, надано їх роз’яснення. Описані перспективи його впровадження на українських підприємствах в умовах економічної нестабільності. Надана характеристику перших українських краудфандінгових платформ, визначені їх майбутні перспективи в цьому напрямі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(71) |
|
dc.subject |
краудфандінг |
uk_UA |
dc.subject |
стартап |
uk_UA |
dc.title |
ВІТЧИЗНЯНИЙ КРАУДФАНДІНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Domestic kraudfandinh: problems and prospects |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |