Electronic Repository

СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ У ЗАГАЛЬНІЙ ІЄРАРХІЇ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ

Show simple item record

dc.contributor.author Шастун, С.В.
dc.contributor.author Shastun, S.V.
dc.date.accessioned 2016-03-15T08:41:11Z
dc.date.available 2016-03-15T08:41:11Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1935
dc.description.abstract Відповідно до вимог сучасної економіки на підприємствах значно зростає роль стратегічного управління доходами і, в першу чергу, формуванням доходів. У науковій літературі поняття «стратегія формування доходів» не є розкритим, тому у статті розглянуто та проаналізовано основні поняття, що є близькими за змістом до даної економічної категорії (стратегія аналізу доходів, стратегія доходу, стратегія розвитку доходів). Визначено роль та значення стратегії формування доходів у сучасній практиці господарювання та представлено авторське визначення поняття «стратегія формування доходів». Розглянуто й порівняно стратегію формування доходів та фінансову стратегію підприємства та доведено їх відмінність. Окреслено місце стратегії формування доходів в ієрархії стратегій підприємств та визначено сфери її впливу на всіх рівнях діяльності підприємства. Стратегію формування доходів охарактеризовано як міжрівневу, складовими якої є елементи всіх функціональних та ресурсних стратегій, а також встановлено прямий та зворотний зв’язок між зазначеною стратегією та корпоративними, конкурентними, функціональними й ресурсними стратегіями. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(71)
dc.subject доходи uk_UA
dc.subject фінансова стратегія uk_UA
dc.title СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ У ЗАГАЛЬНІЙ ІЄРАРХІЇ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ uk_UA
dc.title.alternative Income generation strategy in the overall hierarchy of business strategy uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account