ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

ЗМІНА ПАРАДИГМИ КОНКУРЕНЦІЇ В УКРАЇНІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куліш, І.М.
dc.contributor.author Kulish, I.М.
dc.date.accessioned 2016-03-14T14:13:53Z
dc.date.available 2016-03-14T14:13:53Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1922
dc.description.abstract Розглянуто еволюцію підходів до розуміння конкуренції в Україні. Показано, що саме конкуренція є рушійною силою та інструментом прогресу. Виділено основні шляхи для її посилення та надання соціального характеру в нашій державі, оскільки в сучасних умовах саме це є запорукою розвитку інноваційного виробництва та підвищення значення окремої особистості. Запропонована графічна схема формування попиту на товари в умовах конкуренції. Показано, що внаслідок масового маніпулювання свідомістю споживачів, у сучасних умовах вища якість товару не є передумовою формування попиту на нього. Досліджено сучасні форми конкуренції, пов’язані з розвитком глобального інформаційного суспільства та поширенням мережі Інтернет, показано, що вони перебувають у постійній динаміці, яка зумовлена швидким обміном інформацією. Розглянуті методи роботи фірм, що спеціалізуються на створенні позитивного/негативного іміджу для товарів і послуг в Інтернеті. Наголошено на необхідності державного контролю за цією діяльністю, а отже, внесенні змін у законодавство щодо захисту прав споживачів. Наголошено на доцільності вивчення світового досвіду захисту споживачів від Інтернет-маніпулювання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(71)
dc.subject конкуренція uk_UA
dc.subject інноваційне виробництво uk_UA
dc.title ЗМІНА ПАРАДИГМИ КОНКУРЕНЦІЇ В УКРАЇНІ uk_UA
dc.title.alternative Changing the paradigm of competition in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу