ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лагута, Я.М.
dc.contributor.author Ковальчук, О.А.
dc.contributor.author Laguta, Yа.М.
dc.contributor.author Kovalchuk, O.А.
dc.date.accessioned 2016-03-12T10:53:06Z
dc.date.available 2016-03-12T10:53:06Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1868
dc.description.abstract Розглянуто проблеми сервісного обслуговування споживачів на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано недоліки в сфері обслуговуючої частини функціонування підприємств, визначено основні особливості функціонування середовища формування системи сервісного обслуговування. Розроблено заходи щодо підвищення якості обслуговування, що можуть сприяти їх розвитку, розширенню клієнтської бази, збільшенню обсягів реалізації (товарів, робіт, послуг), а також підвищенню ефективності та доходності. Запропоновані заходи сформовано з урахуванням сучасного середовища діяльності підприємств. Обґрунтовано доцільність використання клієнтоорієнтованого підходу до замовника використанням програмного забезпечення та удосконалення програм CRM-системи на підприємствах, впровадження концепції «7Р». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(74)
dc.subject система обслуговування uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.title УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.title.alternative Improving of enterprise consumer service system uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу