Electronic Repository

Browsing Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки by Subject "brand"

Browsing Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки by Subject "brand"

Sort by: Order: Results:

  • Ковальчук, О.А.; Kovalchuk, O.A. (ЖДТУ, 2018)
    У роботі відображені останні тенденції щодо місця позиціонування і його впливу на ефектність створеного бренду. Розглянуто поняття бренду. Торгова марка розглядається як пріоритетна складова нематеріальних активів підприємства, ...
  • Поплавська, Вікторія Вікторівна; Poplavska, V.V. (ЖДТУ, 2019)
    У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, як інструмент управління бізнесом. Уточнено економічний зміст понять «бренд», «брендинг» та «торгова марка». Розглянуто функції бренда з двох позицій (функції для споживача ...

Search DSpace


Browse

My Account