Browsing by Subject "marketing"

Sort by: Order: Results:

  • Chukurna, О.; Zamlynskyi, V.; Dankevych, A. (Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach, 2023)
  • Zhalinska, I.V.; Жалінська, І.В. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2023)
    Поява омніканальності розглядається як прямий наслідок цифровізації. Перші дослідження омніканальності проводилися в роздрібній торгівлі, проте у теперішній час зростає інтерес до омніканальності в інших сферах послуг, ...
  • Орлова, К.Є.; Мельник, Т.Ю.; Orlova, K.Ye.; Melnyk, T.Yu. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2020)
    Статтю присвячено ідентифікації категоріального апарату маркетинг-менеджменту. З’ясовано, що роль управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах важко переоцінити. Це обумовлено необхідністю побудови дієвих комунікацій ...
  • Бондарчук, В.В.; Шиманська, К.В.; Бондарчук, Л.С.; Bondarchuk, V.V.; Shymanska, K.V.; Bondarchuk, L.S. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2021)
    Розвиток цифровізації та умови пандемії зумовлюють необхідність переведення господарської діяльності компаній у цифрове середовище. Маркетингова діяльність також зазнає змін, що зумовлені пандемійними обмеженнями. Наслідком ...
  • Виговський, В.Г.; Виговська, О.А.; Царук, І.М.; Ткачук, Г.Ю.; Саннікова, С.Б.; Vyhovskyi, V.H.; Vyhovska, O.A.; Tsaruk, I.M.; Tkachuk, H.Yu.; Sannikova, S.B. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2023)
    Статтю присвячено дослідженню та особливостям маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах. Визначено, що для реалізації маркетингових цілей доцільно використовувати такі бізнес-комунікації: збільшення ...
  • Жалінська, І.В.; Zhalinska, I.V. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2022)
    Всеохоплюючий вплив цифрових технологій на економічні процеси, поява кардинально нових інструментів у маркетинговій діяльності підприємств, зміна попередніх концепцій маркетингу, зростання інформаційних потоків актуалізують ...

Search DSpace

Browse

My Account