Electronic Repository

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СУПРОВОДУ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Зинюк, Н.М.
dc.contributor.author Кучер, Н.В.
dc.contributor.author Циганенко-Дзюбенко, I.Ю.
dc.date.accessioned 2024-11-15T11:02:54Z
dc.date.available 2024-11-15T11:02:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8729
dc.description Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. – 1604 с. uk_UA
dc.description.abstract Стаття розглядає важливість створення умов для розвитку потенціалу обдарованих учнів у процесі їхнього навчання. Автор підкреслює роль педагогів у підтримці самореалізації учнів через індивідуальний підхід, розвиток творчих здібностей та соціальних навичок. Увага приділяється методам, що допомагають учням розкривати свій інтелектуальний та творчий потенціал, а також формуванню мотивації до саморозвитку. Основний акцент робиться на інтеграції психологічної підтримки та педагогічних стратегій у процес навчання обдарованих дітей. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року).;
dc.subject обдаровані учні uk_UA
dc.subject самореалізація uk_UA
dc.subject педагогічний супровід uk_UA
dc.subject творчий розвиток uk_UA
dc.subject індивідуальний підхід uk_UA
dc.subject психологічна підтримка uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject інтелектуальний розвиток uk_UA
dc.subject gifted students uk_UA
dc.subject self-realization uk_UA
dc.subject pedagogical support uk_UA
dc.subject creative development uk_UA
dc.subject individual approach uk_UA
dc.subject psychological support uk_UA
dc.subject educational process uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject intellectual development uk_UA
dc.title ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СУПРОВОДУ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article considers the importance of creating conditions for developing the potential of gifted students in the process of their education. The authors emphasize the role of teachers in supporting students' self-realization through an individual approach, development of creative abilities and social skills. Attention is paid to methods that help students to reveal their intellectual and creative potential, as well as the formation of motivation for self-development. The main emphasis is on the integration of psychological support and pedagogical strategies in the process of learning gifted children. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account