dc.contributor.author |
Юшкевич, Олена Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Вікарчук, Ольга Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-24T12:52:35Z |
|
dc.date.available |
2024-04-24T12:52:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-03-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8441 |
|
dc.description.abstract |
Визначено екологічні цілі підприємства та деталізовано їх основний зміст в об’єкті маркетингових комунікацій. Конкретизовано функції маркетингових комунікацій з орієнтацією на екологічні цілі. Запропоновано стратегію маркетингових комунікацій з урахуванням екологічних вигод та цифрових технологій |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
125204; |
|
dc.title |
Науковий твір "Стратегія комунікаційного маркетингу підприємства (ідентифікація екологічних цілей в умовах цифровізації)" |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |