Electronic Repository

Науковий твір "Стратегія комунікаційного маркетингу підприємства (ідентифікація екологічних цілей в умовах цифровізації)"

Show simple item record

dc.contributor.author Юшкевич, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Вікарчук, Ольга Іванівна
dc.date.accessioned 2024-04-24T12:52:35Z
dc.date.available 2024-04-24T12:52:35Z
dc.date.issued 2024-03-29
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8441
dc.description.abstract Визначено екологічні цілі підприємства та деталізовано їх основний зміст в об’єкті маркетингових комунікацій. Конкретизовано функції маркетингових комунікацій з орієнтацією на екологічні цілі. Запропоновано стратегію маркетингових комунікацій з урахуванням екологічних вигод та цифрових технологій uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries 125204;
dc.title Науковий твір "Стратегія комунікаційного маркетингу підприємства (ідентифікація екологічних цілей в умовах цифровізації)" uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account