ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Стаття "Сучасна модель маркетинг-менеджменту виробничого підприємства"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вікарчук, Ольга Іванівна
dc.contributor.author Пащенко, Ольга Петрівна
dc.contributor.author Юшкевич, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-05-03T13:19:31Z
dc.date.available 2023-05-03T13:19:31Z
dc.date.issued 2023-04-06
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8177
dc.description.abstract Запропоновано авторський підхід до змісту поняття «маркетинг-менеджмент». Розроблено модель маркетинг-менеджменту з урахуванням стратегічних орієнтирів розвитку підприємства. Сформульовано принципи реалізації маркетинг-менеджменту. Запропоновано збалансовану систему показників в моделі маркетинг-менеджменту підприємства uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries 117915;
dc.title Стаття "Сучасна модель маркетинг-менеджменту виробничого підприємства" uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу