Electronic Repository

ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Романчук, К.В.
dc.contributor.author Лисюк, А.В.
dc.contributor.author Romanchuk, K.V.
dc.contributor.author Lysyuk, A.V.
dc.date.accessioned 2016-07-12T09:19:56Z
dc.date.available 2016-07-12T09:19:56Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4462
dc.description.abstract У статті проаналізовано чинне законодавство Російської Федерації, Білоруської та Чеської республіки у сфері регулювання рекламної діяльності та облікового відображення витрат на рекламу зокрема; окреслено напрями удосконалення чинного законодавства у сфері регулювання рекламної діяльності та бухгалтерського обліку витрат на рекламу в Україні. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2
dc.subject рекламна діяльність uk_UA
dc.subject законодавче регулювання рекламної діяльності uk_UA
dc.title ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ uk_UA
dc.title.alternative Legal regulation of advertising activity: foreign experience and national perspectives uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account