dc.contributor.author |
Романчук, К.В. |
|
dc.contributor.author |
Лисюк, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Romanchuk, K.V. |
|
dc.contributor.author |
Lysyuk, A.V. |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-12T09:19:56Z |
|
dc.date.available |
2016-07-12T09:19:56Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4462 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано чинне законодавство Російської Федерації, Білоруської
та Чеської республіки у сфері регулювання рекламної діяльності та облікового
відображення витрат на рекламу зокрема; окреслено напрями удосконалення
чинного законодавства у сфері регулювання рекламної діяльності та
бухгалтерського обліку витрат на рекламу в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2 |
|
dc.subject |
рекламна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
законодавче регулювання рекламної діяльності |
uk_UA |
dc.title |
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Legal regulation of advertising activity: foreign experience and national perspectives |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |