Electronic Repository
СУЧАСНІ ЗАХОДИ МАРКЕТИНГУ, АРОМАМАРКЕТИНГ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ
Login
українська
English
EZTUIR Home
→
Матеріали конференцій
→
Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
СУЧАСНІ ЗАХОДИ МАРКЕТИНГУ, АРОМАМАРКЕТИНГ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ
Ілліна, М.
;
Бородкіна, Н.О.
;
Illina, M.
;
Borodkina, N.O.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1588
Date:
2015-06-11
Abstract (eng):
The features of sales promotions are considered. In particular, scent marketing is analysed as a way to increase the sales volume of products.
Show full item record
Files in this item
Name:
48.pdf
Size:
180.2Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку
[167]
Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register