Electronic Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧА

Show simple item record

dc.contributor.author Ейсмонт, Віта Олегівна
dc.contributor.author Пащенко, Ольга Петрівна
dc.contributor.author Eismont, V.O.
dc.contributor.author Pashchenko, O.P.
dc.date.accessioned 2016-03-01T07:37:43Z
dc.date.available 2016-03-01T07:37:43Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1585
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject товар uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject психологія uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧА uk_UA
dc.title.alternative Psychological aspects of consumer behaviour uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article includes information about the psychological aspects of consumer behavior, such as talking about creating a psychological portrait of the consumer. Companies seeking high profits, but primarily to meet the needs of consumers, should pay attention to this effective marketing tool. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account