Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавалій, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-08-05T12:14:01Z-
dc.date.available2025-08-05T12:14:01Z-
dc.date.issued2025-07-09-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8863-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано наявність парадигми цифрового маркетингу через ознаки, запропоновані Т.С, Куном: поява спецжурналів, фахових товариств і навчальних курсів. Визначено період її формування - 1996-2000 рр.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleСтаття "Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
137875.pdf927.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.