Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8850
Title: Креативна нео-економіка та етика штучного інтелекту в умовах змін: цифровий, інноваційно-інвестиційний та соціально-етичний аспекти бізнесу
Other Titles: CREATIVE NEO-ECONOMICS AND ETHICS OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE CONDITIONS OF CHANGE: DIGITAL, INNOVATION-INVESTMENT AND SOCIAL-ETHICAL ASPECTS OF BUSINESS
Authors: Данкевич, А.Є.
Ганжуренко, І.В.
Данкевич, В.Є.
Dankevych, A.
Hanzhurenko, I.
Dankevych, V.
Keywords: нео-економіка
глобальна трансформація свідомості
креативна економіка
цифрова економіка
креативна нео-економіка
людський потенціал
креативні індустрії
інновації
інвестиційний портфель
етика економіста та соціальна відповідальність бізнесу
інтернет речей
штучний інтелект (АІ)
neo-economy
global transformation of consciousness
creative economy
digital economy
creative neo-economy
human potential
creative industries
innovation
investment portfolio
economist's ethics and social responsibility of business
Internet of Things
artificial intelligence (AI)
Issue Date: 2025
Series/Report no.: Економічний простір;№ 201
Abstract: Зміна архітектури світової економіки в напрямку цифровізації, глобального переформатування свідомості людей, що передбачає заміну 25-40% поточних спеціальностей цифровими інструментами в найближчі роки потребує концентрації наукових досліджень в питання дотримання етичних та соціальних норм. Метою статті є дослідження теоретичних аспектів становлення поняття креативної нео-економіки, як системного явища та етики її економічного розвитку. Для досягнення поставленої мети використано такі загальнонаукові методи: аналізу, синтезу, систематизації, теоретичного узагальнення, абстрагування та аналогії. Акцентовано значення людського потенціалу в системі креативних рішень глобальної нео-економіки та необхідності розробки важелів захисту його етичних норм і доцільності інвестування у саморозвиток зважаючи на чіткі тенденції інтелектуального «старіння». Практичне значення дослідження полягає в формуванні нового бачення ролі людства в парадигмі креативної нео-економіка. Запропоновано власне визначення поняття «креативна нео-економіка» на основі використання креативної складової людського потенціалу та результатів креативної діяльності (нових технологій, інновацій, інформації, знань). Обґрунтовано необхідності формування єдиних механізмів запобіжників дотримання етичних норм.
Description: Данкевич А.Є., Ганжуренко І.В., Данкевич В.Є. Креативна нео-економіка та етика штучного інтелекту в умовах змін: цифровий, інноваційно-інвестиційний та соціально-етичний аспекти бізнесу. Економічний простір. № 201, 2025. С. 42-50. DOI: https://doi.org/10.30838/EP.201.42-50
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8850
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
201-42-50-Нео-економіка_dankevych.pdf374.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.