Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончарук, Н.О.-
dc.contributor.authorСавінков, Т.Є.-
dc.contributor.authorЦиганенко-Дзюбенко, І.Ю.-
dc.date.accessioned2025-06-03T10:58:59Z-
dc.date.available2025-06-03T10:58:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8840-
dc.description.abstractУ статті розглядається досвід формування та інтеграції дослідницької та англомовної компетентностей учнів у процесі вивчення природничих наук на прикладі Наукового ліцею Державного університету «Житомирська політехніка». Проаналізовано практичний досвід використання англомовних освітніх ресурсів (відео, подкастів, текстових матеріалів) екологічного спрямування для одночасного розвитку предметних знань та мовних навичок. Висвітлено особливості організації навчального процесу з використанням англомовних джерел. Окрему увагу приділено підготовці дослідницьких робіт учнів до конкурсу-захисту Малої академії наук України з використанням іншомовних джерел інформації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічна Житомирщина;Спецвипуск №1-
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectангломовна компетентністьuk_UA
dc.subjectприродничі наукиuk_UA
dc.subjectподкастиuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectнауковий ліцейuk_UA
dc.subjectМала академія наук Україниuk_UA
dc.subjectresearch competenceuk_UA
dc.subjectEnglish language competenceuk_UA
dc.subjectnatural sciencesuk_UA
dc.subjectpodcastsuk_UA
dc.subjectenvironmental educationuk_UA
dc.subjectscientific lyceumuk_UA
dc.subjectJunior Academy of Sciences of Ukraineuk_UA
dc.titleІнтеграція дослідницької та англомовної компетентностей у вивченні природничих наук: досвід Наукового ліцею Житомирської політехнікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article examines the experience of developing research and English language competencies of students in the process of studying natural sciences using the example of the Scientific Lyceum of Zhytomyr Polytechnic State University. The practical experience of using English-language educational resources (videos, podcasts, text materials) with environmental focus for the simultaneous development of subject knowledge and language skills is analyzed. The peculiarities of organizing the educational process using English-language sources are highlighted. Special attention is paid to the preparation of students' research works for the competition-defense of the Junior Academy of Sciences of Ukraine using foreign language information sources.uk_UA
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.-Гончарук-Савінков-Циганенко_Дзюбенко-5.pdf710.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.