Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучер, Н.В.-
dc.contributor.authorЦиганенко-Дзюбенко, І.Ю.-
dc.date.accessioned2025-06-03T10:10:09Z-
dc.date.available2025-06-03T10:10:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8838-
dc.description.abstractУ статті розглядається підхід до формування комплексного природничо-наукового світогляду ліцеїстів через організацію дослідницьких практик з природничих дисциплін у Відокремленому підрозділі «Науковий ліцей» Державного університету «Житомирська політехніка». Охарактеризовано теоретичні засади інтеграції природничих наук в освітньому процесі, визначено структурні компоненти природничо-наукового світогляду та принципи організації міждисциплінарної дослідницької діяльності. Описано досвід реалізації дослідницьких проєктів, представлено модель організації дослідницької діяльності учнів у природничо-науковому напрямі. Виявлено позитивну динаміку розвитку дослідницьких компетентностей ліцеїстів та формування цілісного розуміння природних явищ і процесів через міждисциплінарний підхід. Особливу увагу приділено аналізу наукових робіт учнів, поданих на конкурс-захист Малої академії наук України, більшість з яких мають інтердисциплінарний характер.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічна Житомирщина;Спецвипуск №1-
dc.subjectприродничо-науковий світоглядuk_UA
dc.subjectінтеграція природничих наукuk_UA
dc.subjectміждисциплінарні дослідженняuk_UA
dc.subjectдослідницькі практикиuk_UA
dc.subjectнауковий ліцейuk_UA
dc.subjectбіологіяuk_UA
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA
dc.subjectnatural-scientific worldviewuk_UA
dc.subjectintegration of natural sciencesuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary researchuk_UA
dc.subjectresearch practicesuk_UA
dc.subjectscientific lyceumuk_UA
dc.subjectbiologyuk_UA
dc.subjectchemistryuk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjectintegrated approachuk_UA
dc.titleФормування природничо-наукового світогляду ліцеїстів через дослідницькі практики у галузі природничих наукuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article examines an approach to forming a comprehensive natural science worldview of lyceum students through organizing research practices in natural sciences at the Scientific Lyceum of Zhytomyr Polytechnic State University. The theoretical foundations of natural sciences integration in the educational process are characterized, the structural components of the natural-scientific worldview and principles of organizing interdisciplinary research activities are defined. The experience of implementing research projects is described, and a model of organizing students' research activities in the natural sciences direction is presented. Positive dynamics in the development of research competencies of lyceum students and the formation of a holistic understanding of natural phenomena and processes through an interdisciplinary approach are revealed. Special attention is paid to the analysis of students' scientific papers submitted to the competition-defense of the Junior Academy of Sciences of Ukraine, most of which have an interdisciplinary character.uk_UA
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.-Кучер_Циганенко_Дзюбенко-4.pdf926.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.