Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8831
Title: Доцільність формування ESG-звітності закладами освіти України
Other Titles: The relevance of ESG-reporting by educational institutions in Ukraine
Authors: Селецька, Д.О.
Красуцький, О.О.
Оксамитний, В.В.
Seletska, D.O.
Krasutskyi, O.O.
Oksamytnyi, V.V.
Keywords: ESG
сталий розвиток
освіта
корпоративна соціальна відповідальність
SWOT-аналіз
прозорість
sustainable development
education
corporate social responsibility
SWOT-analysis
transparency
Issue Date: 2025
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;1(60)
Abstract: У статті досліджено роль ESG-звітності у системі забезпечення сталого розвитку закладами освіти України. На прикладі освітніх установ м. Житомира проведено аналіз впровадження такої звітності для підвищення прозорості, соціальної відповідальності та конкурентоспроможності освітніх закладів. Визначено, що ESG-звітність є важливим інструментом, що дозволяє оцінювати вплив освітніх установ на навколишнє середовище, соціальну сферу та управління, сприяючи формуванню толерантного суспільства та інтеграції європейських стандартів. Проаналізовано стан реалізації цілей сталого розвитку закладами освіти. Розглянуто наявні перешкоди, серед яких недостатня законодавча база, обмежені ресурси та слабка обізнаність щодо принципів сталого розвитку. Проведено SWOT-аналіз, що допоміг виокремити сильні сторони ESG-звітності, такі як прозорість та ефективність, а також виявити слабкості та загрози, зокрема необхідність стандартизації звітів і ризик витоку конфіденційної інформації. Встановлено, що ESG-звітність сприяє підвищенню привабливості закладів освіти серед стейкхолдерів, зокрема, інвесторів, роботодавців та студентів. Підкреслено необхідність удосконалення нормативно-правової бази та розробки муніципальних програм підтримки сталого розвитку освітніх установ. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності ESG-звітності у контексті адаптації до європейських практик. Результати дослідження можуть бути використані для розробки стратегій популяризації сталого розвитку в освіті, вдосконалення звітності та обміну досвідом між закладами вищої освіти України та європейських країн.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8831
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. Селецька.pdf754.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.