Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8794
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасюк, Г.М.-
dc.contributor.authorTarasiuk, H.M.-
dc.date.accessioned2025-04-09T07:48:04Z-
dc.date.available2025-04-09T07:48:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8794-
dc.description.abstractУ готельній індустрії управління якістю має вирішальне значення для забезпечення високого рівня обслуговування та максимального задоволення гостей. Якість обслуговування є вирішальним фактором успіху готелю. За результатами дослідження встановлено, що дотримання готельних стандартів забезпечує численні переваги, які значно підвищують ефективність роботи готелю, репутацію та задоволеність гостей. Разом з тим сприяння створенню готельної культури якості, в якій кожен працівник розуміє та відчуває свою відповідальність за якість обслуговування та дотримання вимог системи управління якості, дозволить оптимізувати і покращити умови надання послуг. У статті проаналізовано існуючі стандарти якості, що застосовуються в готельно-ресторанному бізнесі. Доведено, що для того, щоб перевести компанію в процес адаптації та постійного вдосконалення, необхідно враховувати такі принципи: клієнтоорієнтованість; лідерство; залучення персоналу; процесний підхід; покращення; об’єктивне прийняття рішень; управління відносинами із зацікавленими сторонами тощо. Проаналізовано сучасний стан розвитку готельного бізнесу, аналіз викликів та ризиків, особливостей управління якістю послуг та харчування в умовах війни. Розроблено рекомендації щодо адаптивного управління та важливості дотримання таких основних правил та підходів у готельному бізнесі: гнучкість та адаптація, готовність впроваджувати зміни і вчитися ухвалювати рішення «сьогодні на сьогодні»; важливість навчання персоналу та підвищення кваліфікації, бо якість послуг має залишатися пріоритетом № 1; заробітна плата співробітників має бути конкурентною, а робота – містити соціальний пакет; автоматизація бізнес-процесів; запровадження професійного програмного забезпечення, системи контролю доступу, вендингових апаратів, автоматизованих точок продажу; підтримка цільової аудиторії; експерименти з послугами; розвиток колаборацій, взаємодія з партнерами. Доведено, що надважливими в сучасних умовах є заходи безпеки, екологічна стійкість та впровадження політики сталого розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(59)-
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectстандарти якостіuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectавтоматизація бізнес-процесівuk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectquality managementuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectquality standardsuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectbusiness process automationuk_UA
dc.subjectsecurityuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.titleУправління якістю послуг закладів готельно-ресторанного бізнесу та особливості їх функціонування у воєнний часuk_UA
dc.title.alternativeManagement of the quality of services of hotel and restaurant business establishments and the peculiarities of their functioning in wartimeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn the hotel industry, quality management is crucial for ensuring a high level of service and maximum guest satisfaction. Service quality is a decisive factor in the success of a hotel. The results of the study found that compliance with hotel standards provides numerous benefits that significantly increase the efficiency of the hotel, reputation and guest satisfaction. At the same time, promoting the creation of a hotel culture of quality, in which each employee understands and feels responsible for the quality of service and compliance with the requirements of the quality management system, will allow optimizing and improving the conditions for providing services. The article analyzes the existing quality standards used in the hotel and restaurant business. It is proven that in order to transfer a company to the process of adaptation and continuous improvement, it is necessary to take into account the following principles: customer orientation; leadership; staff involvement; process approach; improvement; objective decision-making; management of relations with stakeholders, etc. The current state of development of the hotel business, analysis of challenges and risks, features of service quality management and catering in wartime conditions have been analyzed. Recommendations have been developed regarding adaptive management and the importance of adhering to the following basic rules and approaches in the hotel business: flexibility and adaptation, readiness to implement changes and learn to make decisions «today for today»; the importance of staff training and advanced training, because the quality of services should remain the number one priority; employee salaries should be competitive, and the work should include a social package; automation of business processes; introduction of professional software, access control systems, vending machines, automated points of sale; support for the target audience; experiments with services; development of collaborations, interaction with partners. It has been proven that security measures, environmental sustainability and implementation of a sustainable development policy are of paramount importance in modern conditions.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf724.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.