Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавалій, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-03-31T12:46:09Z-
dc.date.available2025-03-31T12:46:09Z-
dc.date.issued2025-02-18-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8789-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню брендингу екотоварів у цифровому просторі на прикладі діяльності двох компаній («Effa», «Yes Straws»), які є членами Глобального договору ООН в Україні та зорієнтовані на прогрес за Ціллю сталого розвитку 12 «Відповідальне споживання та виробництво»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries132162;-
dc.titleСтаття "Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників глобального договору ООН в Україні"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
132162.pdf933.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.