Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцківська, А.В.-
dc.contributor.authorYatskivska, A.-
dc.date.accessioned2024-07-30T10:39:29Z-
dc.date.available2024-07-30T10:39:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8537-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні аспекти використання SM, як ефективного способу просування бізнесу. Розглянуто дані користування соціальними мережами. Останнім часом маркетингові комунікації набули нового напрямку діяльності. Глобальне поширення соціальних медіа, особливо соціальних мереж, призвело до зростання онлайн-конкуренції серед компаній. Традиційні медіа-канали, такі як зовнішня реклама, друковані видання, телебачення тощо, в основному використовуються для інформування споживачів про нові продукти та їх виняткову якість. Однак сьогодні, з розвитком медіа, Інтернет-реклама зайняла лідируючу позицію та пропонує більш різноманітні можливості для залучення нових клієнтів. Оскільки суспільство почало віддавати пріоритет комунікації в онлайн-просторі, компанії, щоб не втрачати з поля зору свою цільову аудиторію – споживачів, почали шукати нові засоби комунікації. Ось чому соціальні мережі все частіше використовуються компаніями як основний інструмент комунікації. Розвиток Інтернет-технологій, нові бізнес-процеси сприяли появі окремого напрямку в бізнес-маркетингу – Social Media Marketing (SMM).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesSociety and security;1(2)-
dc.subjectSocial Media Marketinguk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectthe Internetuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як ефективний засіб просування бізнесу у світіuk_UA
dc.title.alternativeSocial networks as an effective tool of business promotion in the worlduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article discusses the main aspects of using SM as an effective way to promote your business. Data on the use of social networks are considered. Recently, marketing communications have acquired a new direction of activity. The global spread of social media, especially social networks, has led to increased online competition among companies. Traditional media channels such as outdoor advertising, print publications, television, etc. are mainly used to inform consumers about new products and their exceptional quality. However, today, with the development of media, online advertising has taken a leading position and offers more diverse opportunities to attract new customers. As society began to prioritize communication in the online space, companies, in order not to lose sight of their target audience – consumers, began to look for new means of communication. This is why social media is increasingly being used by companies as their primary communication tool. The development of internet technologies and new business processes contributed to the emergence of a separate direction in business marketing - Social Media Marketing (SMM).uk_UA
Appears in Collections:Society and Security

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf694.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.