Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8508
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвірко, С.В.-
dc.contributor.authorДовгалюк, В.В.-
dc.contributor.authorТростенюк, Т.М.-
dc.contributor.authorЧерній, О.О.-
dc.contributor.authorSvirko, S.-
dc.contributor.authorDovhalyuk, V.-
dc.contributor.authorTrosteniuk, T.-
dc.contributor.authorChernii, O.-
dc.date.accessioned2024-06-28T11:16:28Z-
dc.date.available2024-06-28T11:16:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8508-
dc.description.abstractВ умовах подолання вітчизняних кризових бюджетних явищ, реалізації обраного курсу євроінтеграції та євроатлантичної інтеграції, подальша розбудова бюджетного процесу на засадах імплементації найкращих прикладів бюджетної сфери розвинутих країн світу до вітчизняної бюджетної сфери є нагальною потребою фінансового сьогодення нашої країни. В статті проведено структуризацію бюджетного процесу США, КНР та Японії через детальний розгляд їх бюджетних систем та бюджетних процесів, як найбільш розвинутих з точки зору як ВВП, так і державного бюджету країни світу. Авторами ідентифіковано та проаналізовано бюджетне законодавство вказаних вище країни, визначено складові бюджетних систем останніх, ідентифіковано повноваження всіх гілок влади щодо бюджетного процесу в США, КНР та Японії, описано поетапні складові бюджетного процесу в цих країнах, опрацьовано бюджетні принципи в складі принципів складання бюджету та принципів бюджетного процесу в США, КНР та Японії, сформовано моделі бюджетного процесу в вказаних вище країнах, що включають: принципи бюджету, принципи бюджетного процесу, етапи бюджетного процесу з процедурними повноваженнями. Проведена структуризація бюджетного процесу США, КНР та Японії, а також наступний порівняльний аналіз дозволив зробити висновок про сильні сторони як бюджетного процесу КНР, (що проявляється в чіткій його регламентації, систематизації та законодавчо закріпленій профіцитності державного бюджету), так і США та Японії (що проявляється у неодноразовій узгоджуваності бюджетних показників на всіх рівнях та рівні їх обговорення і відкритості останнього впродовж перших двох етапів бюджетних процесів вказаних країн). Зроблено висновок про запровадження у вітчизняну практику зазначених позицій, що сприятиме більш ефективній реалізації всіх етапів бюджетного процесу, що насамперед дозволить стабілізувати систему державних фінансів України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesSociety and security;1(1)-
dc.subjectбюджетний процесuk_UA
dc.subjectетапи бюджетного процесуuk_UA
dc.subjectбюджетні принципиuk_UA
dc.subjectбюджетне законодавствоuk_UA
dc.subjectbudget processuk_UA
dc.subjectstages of the budget processuk_UA
dc.subjectbudget principlesuk_UA
dc.subjectbudget legislationuk_UA
dc.titleСтруктуризація бюджетного процесу найпотужніших країн світу: США, КНР, Японіяuk_UA
dc.title.alternativeStructuring the budget process of the most powerful countries in the world: the United States, China, and Japanuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn the conditions of overcoming the domestic crisis budget phenomena, the implementation of the chosen course of European integration and Euro-Atlantic integration, further development of the budget process based on the implementation of the best examples of the budget sphere of developed countries in the domestic budget sphere is an urgent need for the financial present of our country. The article structures the budget process of the United States, China and Japan through a detailed review of their budget systems and budget processes, as the most developed in terms of both GDP and the state budget of the country of the world. The authors identified and analyzed the budget legislation of the above-mentioned countries, identified the components of the budget systems of the latter, identified the powers of all branches of government regarding the budget process in the USA, China and Japan, described the step-by-step components of the budget process in these countries, worked out budget principles as part of the principles of budgeting and principles of the budget process in the USA, China and Japan, formed models of the budget process in the above-mentioned countries, including: budget principles, principles of the budget process, stages of the budget process with procedural powers. The structuring of the budget process of the USA, China and Japan was carried out, as well as the following comparative analysis allowed us to conclude about the strengths of both the budget process of the PRC (which is manifested in its clear regulation, systematization and legally fixed surplus of the state budget), and the USA and Japan (which is manifested in the repeated consistency of budget indicators at all levels and the level of their discussion and the openness of the latter during the first two stages of budget processes in these countries). It is concluded that these positions will be introduced into domestic practice, which will contribute to more effective implementation of all stages of the budget process, which, in turn, will help to stabilize the public finance system of Ukraine.uk_UA
Appears in Collections:Society and Security

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf715.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.