Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаннікова, С.Б.-
dc.contributor.authorЦарук, І.М.-
dc.contributor.authorSannikova, S.B.-
dc.contributor.authorTsaruk, I.M.-
dc.date.accessioned2024-04-03T08:46:54Z-
dc.date.available2024-04-03T08:46:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8422-
dc.description.abstractСучасна реальність в умовах жорсткої конкуренції, високого ступеня невизначеності та економічної нестабільності висуває нові вимоги до менеджменту організацій і власне переорієнтовує його з екстенсивних на інтенсивні джерела розвитку. Стає очевидним, що в нинішніх умовах «виживуть» і зможуть надалі функціонувати та розвиватися ті організації, які у своїй діяльності орієнтовані не лише на покращення фінансово-економічних показників, але й на формування абсолютно нової ідеології управління, нового характеру зв’язків та відносин із зовнішнім та внутрішнім середовищем, тобто на розвиток своєї культури. З огляду на це, в останні роки і в практиці, і в теорії управління можна спостерігати зростання уваги до організаційної культури підприємства. Організаційна культура є невід’ємною складовою будь-якої організації, а в сучасних умовах перетворюється на ефективний і дієвий інструмент стратегічного розвитку бізнесу, формує імідж організації, дозволяє розв’язувати численні проблеми, що в них виникають. Вона орієнтована на досягнення бізнес-цілей організації та забезпечення ефективності її функціонування. Певні концептуальні уявлення про організаційну культуру існують вже досить тривалий час. За останні роки в дослідженнях вітчизняних вчених з цієї проблематики спостерігається суттєвий прогрес щодо розуміння сутності організаційної культури, її ролі та значення для внутрішньої інтеграції й розвитку організації. Водночас динамічні зміни та розвиток конкурентного середовища вимагають аналізу організаційної культури з точки зору не лише внутрішніх процесів організації, але й її ролі у створенні та зміцненні конкурентних переваг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(56)-
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectфактори впливуuk_UA
dc.subjectелементи організаційної культуриuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectorganizational cultureuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectinfluencing factorsuk_UA
dc.subjectelements of organizational cultureuk_UA
dc.titleТеоретичні основи формування організаційної культури закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical foundations of formation of organizational culture of higher education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenModern reality in conditions of fierce competition, a high degree of uncertainty and economic instability puts forward new demands on the management of organizations and actually reorients it from extensive to intensive sources of development. It becomes obvious that in the current conditions those organizations will «survive» and will be able to function and develop in the future, which in their activities are focused not only on improving financial and economic indicators, but also on the formation of a completely new ideology of management, a new nature of connections and relations with external and internal environment, i.e. for the development of one’s culture. In view of this, in recent years, both in practice and in theory of management, it is possible to observe an increase in attention to the organizational culture of the enterprise. Organizational culture is an integral part of any organization, and in modern conditions it turns into an effective and efficient tool of strategic business development, shapes the image of the organization, allows solving numerous problems that arise in them, it is oriented towards achieving the business goals of the organization and ensuring the efficiency of its functioning. Certain conceptual ideas about organizational culture have existed for quite a long time. In recent years, in the research of domestic scientists on this issue, significant progress has been observed in understanding the essence of organizational culture, its role and significance for the internal integration and development of the organization. At the same time, dynamic changes and the development of the competitive environment require the analysis of organizational culture from the point of view of not only the internal processes of the organization, but also its role in creating and strengthening competitive advantages.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9. Саннікова.pdf733.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.