Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8320
Title: PR-ДІЯЛЬНІСТЬ МУСУЛЬМАНСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (2010–2023 рр.)
Other Titles: PR ACTIVITIES OF MUSLIM ORGANIZATIONS IN UKRAINE (2010–2023)
Authors: Слюсар, В.М.
Предко, О.І.
Слюсар, М.В.
Slyusar, Vadym
Predkо, Olena
Slyusar, Mykola
Keywords: іслам
PR-діяльність
зв'язки з громадськістю
мусульманська організація
іслам в Україні
масові комунікації
медіареальність
громада
релігійна комунікація
Islam
PR activity
public relations
Muslim organization
Islam in Ukraine
mass communications
media reality
community
religious communication
Issue Date: 2023
Series/Report no.: СОФІЯ. Гуманітарно-релігієзнавчий вісник;№ 1(21)
Abstract: Проаналізовано зміст та основні напрями PR-діяльності мусульманських релігійних організацій України. Визначено, що найбільш планомірно таку діяльність здійснюють Духовне управління мусульман України "Умма", Духовне управління мусульман України та Духовне управління мусульман Автономної Республіки Крим, що позначається використанням багатьох ресурсів та сучасних медіатехнологій, хоча і спостерігається брак системності. Зазначено, що їхня PR-діяльність має багатоканальний характер: через друковані й електронні медіа, а також радіо та телебачення, хоча превалюють інтернет-ресурси, у т. ч. соціальні мережі. Мусульманські релігійні організації створюють власний медіаконтент і здійснюють переклад глобального. Встановлено, що універсальною моделлю PR-діяльності мусульманських організацій є розміщення на електронних ресурсах загальної інформації про основи ісламського віровчення та особливості релігійної практики, а також оцифрованої тематичної літератури. Досліджено, що мусульманські релігійні організації у своїй PR-діяльності використовують і технології стрімінгу, тобто безперервної трансляції подій у режимі реального часу, переважно для висвітлення благодійних, культурних та просвітницьких PR-акцій, які проводить організація. Основними каналами із соціальних мереж для PR-діяльності мусульманськими організаціями є "Фейсбук", "Інстаграм" та "Телеграм", де регулярно розміщується контент на сторінках спільнот та духовних лідерів. Зауважено на напрямі PR-діяльності мусульманських організацій в Україні у висвітленні участі їхнього керівництва в державних заходах, а також прийняття декларацій взаємодії їх із владою та громадськістю. Значимими стали підписання Хартії мусульман України та Соціальної концепції мусульман України. Складовими PR-діяльності мусульманських організацій є культурна (як меценатство та як інтеркультурна масова комунікація), благодійницька, робота з дітьми та юнацтвом.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8320
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
189-Article Text-281-1-10-20230815.pdf349.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.