Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасимчук, Л.О.-
dc.contributor.authorВалерко, Р.А.-
dc.contributor.authorЯсінський, В.В.-
dc.contributor.authorПіціль, А.О.-
dc.contributor.authorСоловйова, О. О.-
dc.contributor.authorHerasymchuk, L.-
dc.contributor.authorValerko, R.-
dc.contributor.authorYasinskuy, V.-
dc.contributor.authorPitsil, A.-
dc.contributor.authorSolovyova, O.-
dc.date.accessioned2023-11-17T10:12:00Z-
dc.date.available2023-11-17T10:12:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8309-
dc.description.abstractРозглянуто результати та основні проблеми державного контролю у сфері поводження з відходами на території Житомирської області у 2021 році, що забезпечується Державною екологічною інспекцією Поліського округу. Інформаційною базою досліджень стали матеріали Державної екологічної інспекції Поліського округу щодо здійснення заходів державного нагляду (контролю) за січень-грудень 2021 року. У сфері поводження з відходами і хімічними речовинами проведено 20,4% всіх ресурсних перевірок. Перевірки у галузі були проведені за напрямами поводження з промисловими відходами (62%), побутовими відходами (36,8%) та пестицидами і агрохімікатами (1,2%). Відзначена більша ефективність позапланових перевірок, які склали 42,2% усіх здійснених заходів державного нагляду, щодо виявлених порушень. За результатами здійснених заходів державного нагляду (контролю) у сфері поводження з відходами складено 1127 протоколів (37,9% у галузі поводження з промисловими відходами, 61,5% – з побутовими відходами, 0,6% – з пестицидами та агрохімікатами), до адміністративної відповідальності у вигляді штрафів притягнуто 1126 осіб, накладено 294,814 тис. грн штрафів (з них у сфері поводження з промисловими відходами – 97,716 тис. грн, з побутовими відходами – 195,908 тис. грн, з пестицидами та агрохімікатами – 1,19 тис. грн), стягнуто – 95,7% (у сфері поводження з промисловими відходами – 95,8%, побутовими відходами – 95,7%, пестицидами та агрохімікатами – 100%). Відзначено важливу роль інструменту державного нагляду (контролю) у сприянні оформлення відповідних дозвільних документів та дотримання вимог природоохоронного законодавства у сфері поводження з відходами суб’єктами господарювання. Збільшення фінансування державних інспекторів з охорони навколишнього природного середовища, підвищення штрафних санкцій за порушення вимог природоохоронного законодавства, в тому числі і у сфері поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами, дозволять мінімізувати недоліки у сфері державного нагляду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкологічні науки;№ 5(44)-
dc.subjectпланові та позапланові заходи державного нагляду (контролю)uk_UA
dc.subjectпритягнення до адміністративної відповідальностіuk_UA
dc.subjectадміністративні протоколиuk_UA
dc.subjectнакладені та стягнуті штрафиuk_UA
dc.subjectplanned and unplanned measures of state supervision (control)uk_UA
dc.subjectbringing to administrative responsibilityuk_UA
dc.subjectadministrative protocolsuk_UA
dc.subjectimposed and collected finesuk_UA
dc.titleДержавний контроль у сфері поводження з відходами на території Житомирської областіuk_UA
dc.title.alternativeState control in the field of waste management in the territory of Zhytomyr regionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe results and main problems of state control in the field of waste management in the territory of Zhytomyr region in 2021, which are provided by the State Environmental Inspection of the Polissky District, are considered. The materials of the State Environmental Inspection of the Polissky District regarding the implementation of state supervision (control) measures for January-December 2021 became the information base of the research. 20.4% of all resource inspections were conducted in the field of waste and chemical management. Inspections in the industry were carried out in the areas of handling industrial waste (62%), household waste (36.8%), and pesticides and agrochemicals (1.2%). The greater effectiveness of unscheduled inspections, which accounted for 42.2% of all implemented state supervision measures, regarding detected violations, was noted. Based on the results of state supervision (control) measures in the field of waste management, 1,127 protocols were drawn up (37.9% in the field of industrial waste management, 61.5% – with household waste, 0.6% – with pesticides and agrochemicals), until 1,126 people were brought to administrative responsibility in the form of fines, 294,814 thousand UAH fines were imposed (of which in the field of industrial waste management – 97,716 thousand UAH, with household waste – 195,908 thousand UAH, with pesticides and agrochemicals – 1.19 thousand UAH ), collected – 95.7% (in the field of industrial waste management – 95.8%, household waste – 95.7%, pesticides and agrochemicals – 100%). The important role of the instrument of state supervision (control) in facilitating the issuance of relevant permit documents and compliance with the requirements of environmental legislation in the field of waste management by business entities was noted. Increasing the financing of state environmental protection inspectors, increasing fines for violating the requirements of environmental protection legislation, including in the field of handling waste and hazardous chemicals, will allow to minimize shortcomings in the field of state supervision.uk_UA
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Валерко_5(44)_2.pdf404.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.