Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХрутьба, В.О.-
dc.contributor.authorКоцюба, І.Г.-
dc.contributor.authorKhrutyba, V.-
dc.contributor.authorKotsiuba, I.-
dc.date.accessioned2023-11-16T09:06:59Z-
dc.date.available2023-11-16T09:06:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8293-
dc.description.abstractУ статті досліджено спектр управлінських завдань сфери поводження з відходами, що можна розв’язати за допомогою краудсорсингу. Аналізується змістовий аспект використання краудсорсингу як на регіональному, так і на муніципальному рівнях. Виділено низку аспектів, що підкреслюють особливості форсайту. Ключові слова: інструментарій маркетингу відносин, краудсорсинг, краудфандінг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкологічні науки;№ 2(25)-
dc.subjectкраудсорсингuk_UA
dc.subjectcrowdsourcinguk_UA
dc.titleМетодологія екологічного краудсорсингу у сфері поводження з відходамиuk_UA
dc.title.alternativeMethodology of environmental crowdsourcing in the field of waste managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article deals with the spectrum of managerial tasks in the field of waste management, which can be solved with the help of crowdsourcing. The content aspect of the use of crowdsourcing at the regional and municipal levels is analyzed. There are also a number of aspects emphasizing the distinctive features of foresight. Key words: marketing marketing tools, crowdsourcing, сrowd funding.uk_UA
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пацева_еконауки25.pdf333.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.