Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8270
Title: Особливості туризму в умовах воєнного стану
Other Titles: Peculiarities of tourism in a state of war
Authors: Зарубіна, А.В.
Сіра, Е.О.
Демчук, Л.І.
Zarubina, A.
Sira, E.
Demchuk, L.
Keywords: туристична галузь
воєнний стан
російсько-українська війна
туристична інфраструктура
програма післявоєнного відновлення
tourism industry
martial law
Russian-Ukrainian war
tourism infrastructure
post-war renewal program
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Series/Report no.: Економіка та суспільство;Вип.41
Abstract: Стаття присвячена визначенню особливостей функціонування туристичної галузі в умовах війни на основі трансформаційних перетворень туризму в Україні під час війни 2022 року. Актуальність дослідження полягає в необхідності розвитку туризму як однієї з основних галузей економіки під час війни та після її завершення. Мета статті – розробити рекомендації, спрямовані на відновлення туристичної галузі, яка постраждала внаслідок воєнних дій в Україні. Для досягнення поставленої мети визначено важливість туристичного ринку України для сусідніх країн, проаналізовано його поточний стан та встановлено особливості функціонування в умовах війни. За результатами аналізу досвіду держав, які незважаючи на воєнний конфлікт відродили туристичну галузь, розроблено рекомендації, що спрямовані на розвиток туризму в Україні. В процесі дослідження використовувалися загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез, порівняння, індукція та дедукція. За результатами дослідження встановлено, що туризм в Україні є дуже обмеженим та залежним від стабільності в країні. В зв’язку з воєнними діями, які продовжуються в ряді областей, він має певні особливості, пов’язані з безпекою українських та іноземних громадян: формування туристичних маршрутів з урахуванням наявності бомбосховищ, планування туристичних мандрівок відповідно до дії комендантської години, дотримання заборон в різних регіонах України. Не дивлячись на складну ситуацію в державі, туризм продовжує функціонувати. Для його відновлення в післявоєнний період необхідно включити розвиток туризму в програми післявоєнного відновлення, вести перемовини зі світовими готельними мережами щодо їх виходу в Україну, підготувати масштабну маркетингову кампанію для зовнішніх ринків, розробити туристичні програми місцями військової слави Збройних сил України, відновити зруйновану та пошкоджену туристичну інфраструктуру, просувати нестандартні формати туризму, відкривати туристичні національні офіси в розвинених країнах світу. Практичне значення дослідження полягає в можливості застосовувати запропоновані напрями розвитку туризму туристичними компаніями, що відновлюватимуть свою діяльність в післявоєнний період.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8270
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1543-Текст статті-1481-1-10-20220822.pdf184.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.