Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8266
Title: | Формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців з агроінженерії |
Other Titles: | Formation of professional competences in future agricultural engineering specialists |
Authors: | Русецька, Н.М. Демчук, Л.І. Циганенко-Дзюбенко, І.Ю. Rusetska, N.M. Demchuk, L.I. Tsyhanenko-Dziubenko, I.Iu. |
Keywords: | професійні компетентності майбутній фахівець з агроінженерії освітній процес заклад вищої освіти professional competences future specialist in agricultural engineering educational process institution of higher education |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Херсонським державним аграрно-економічним університетом |
Series/Report no.: | Таврійський науковий вісник;131 |
Abstract: | У статті висвітлено особливості формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з агроінженерії з позиції практичного аспекту. Визначено, що найважливішою складовою професійних фахівців з агроінженерії є обсяг відповідних знань та принципів управління. Встановлено, що сучасний фахівець з агроінженерії повинен володіти навичками, технікою та методами впровадження передових технологій, забезпечення оптимальної роботи виробничих потужностей, постійно поглиблювати свої знання з економіки, права, менеджменту, маркетингу, вміти організовувати правові відносини з агрогосподарствами. Розкрито професійні компетентності, які формуються у контексті професійної підготовки у ЗВО майбутніх фахівців з агроінженерії. Визначено, що у контексті формування професійних компетентностей майбутній фахівець з агроінженерії повинен володіти хорошими знаннями техніки сільськогосподарського виробництва. З’ясовано, що у процесі підготовки майбутніх фахівців з агроінженерії більше уваги слід приділяти формуванню предметних умінь, розв’язанню прикладних і професійних завдань та врахуванню специфіки майбутньої професійної діяльності. Виділено основні елементи професійних компетентностей майбутніх фахівців з агроінженерії. Визначено, що першочерговим завданням сучасної системи освіти є підготовка кваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців з агроінженерії, які не тільки володіють певним рівнем знань, умінь і навичок, але й здатні застосовувати їх на практиці для успішного досягнення поставлених цілей. Встановлено, що формування професійних компететностей майбутніх фахівців з агроінженерії є взаємообумовленим і взаємодоповнюючим процесом, реалізація якого потребує освітньої технології, орієнтованої на самоосвіту, саморозвиток і самореалізацію, тому такий процес повинен базуватися на реалізованих на практиці навичках діяльно-орієнтованого та особистісно-орієнтованого навчання. |
URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8266 |
Appears in Collections: | Викладачі університету |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.